Us animem a col•laborar amb la marató de TV3, tot participant a les activitats organitzades al nostre municipi.

Aquest any les recaptacions aniran destinades al càncer.

Les activitats organitzades amb al col·laboració de diferents entitats de St. Cugat son les següents:

• Dissabte 1 de desembre: Cantada de Llúcies i Nicolaus. (Coral el Raïm)
  • A partir del 3 de desembre: Distribució de guardioles solidàries a les botigues.
  • Diumenge 16 de desembre:
  • 9h – A la zona esportiva- Caminada popular. Tindrà una durada de 1 hora. Donatiu de 2€ per participant. (Esport Base i Colla Gegantera Els Titots)

Seguidament activitats al Centre Cívic:

• 10h – Esmorzar de brasa. Donatiu: 7€.

Venda de tiquets a l’Ajuntament abans del dia 11 de desembre.

• 11h- Taller infantil: marc per La Marató. Donatiu 2€. (Sexes Foc)
  • 12h- Ballem per la Marató. Ball coreografiat. (Esport Base)
  • 12:30h – Sorteig d’una panera. Les butlletes del sorteig es vendran durant tot el matí. Podeu portar els vostres obsequis a l’Ajuntament o al Centre Cívic el mateix dia.
  • A les 18h- a l’Auditori – Cinema amb crispetes: “COCO”. Donatiu 2€. (Amics de la Font del Cuscó)
  • A les 20:45h – Partit solidari: Llevant – FCB. La recaptació de la barra es destinarà a la Marató. (Penya Blaugrana)
Sant Cugat amb la Marató de TV3 2018