Després que durant el mes de setembre s’hagin iniciat les activitats al Casal de la gent gran, el dijous 4 d’octubre torna a començar un nou curs del taller de la memòria. Un taller basat en l’estimulació cognitiva, que persegueix l’objectiu de fer ballar una mica el cap a partir de jocs orals, fitxes amb exercicis, jocs de taula, d’ordinador, o tot fent memòria a partir d’imatges i textos. En resum, un gran ventall de possibilitats per adaptar-lo a tots els usuaris.

El curs és gratuït i, com cada any, tindrà lloc els dijous de 17 a 18.30 h al Casal de la Gent Gran. Una hora i mitja d’intercanvi d’experiències i de comunicació entre els usuaris. A part del treball específic, no podem passar per alt la vessant més social, que implica relacionar-se, tenir una activitat fixa cada setmana per sortir de casa i passar una bona estona. No cal saber escriure ni llegir per assistir-hi, només tenir ganes de distreure’s i d’estimular la memòria. Les places són limitades a 12 persones. Les persones interessades poden trucar a l’Ajuntament per apuntar-se, al telèfon 938 970 103, fins el dimecres 3 d’octubre.

La primera quinzena d’octubre, en motiu del Dia Internacional de la Gent Gran, el Centre Cívic acollirà l’exposició “Tracta’m bé”, que forma part de la campanya que porta el mateix nom. L’objectiu d’aquesta és el de sensibilitzar sobre un tema tabú i poc conegut: els maltractaments a la gent gran. “Tracta’m bé” ve a ser la voluntat d’avançar i trencar silencis al voltant d’aquesta problemàtica social. L’Ajuntament s’ha sumat a la campanya, i això permet poder acollir l’exposició i gaudir de diverses activitats. Properament se’n farà difusió.

L’octubre s’inicia amb el taller de la memòria i la campanya “Tracta’m bé”