La Laia Baldomà,  la Martina Pavón i la Carla Mansilla comparteixen la capitania de l’equip cadet de voleibol de l’Esport Base Sant Cugat. És un equip que es caracteritza per la unió i amistat de tots els jugadors i jugadores i pel bon rotllo que tenen sempre en els entrenaments i partits. La majoria només porten un o dos anys jugant a voleibol per tant tenen encara un gran marge de millora que de ben segur aconseguiran aviat si segueixen amb les mateixes ganes i compromís que aquest any.

La  alegria de la Carla, la il·lusió de la Martina i la responsabilitat de la Laia son ingredients que encaixen a la perfecció amb la filosofia d’aquesta entitat, així que no ens queda més que agrair a les tres el treball que fan setmana a setmana i animar-les a seguir així.

1- Què us va fer decidir a apuntar-vos a voleibol?

Laia i Marina: La Marta, una companya del juvenil que ja  coneixíem i portava un any jugant a aquest club, ens va dir que ens animéssim a apuntar-nos perquè deia que s’ho passava molt bé i estava aprenent molt.

Carla: Vaig veure el bon ambient que hi havia a l’equip de la meva germana i com volien que fes algun esport i el voleibol no em desagradava doncs vaig decidir apuntar-me .

2- Què és el que més us agrada de formar part d’aquest equip?

Martina: M’agrada molt el companyerisme que ens tenim entre tots i totes i la confiança amb els entrenadors i que tot no sempre es guanyar sempre intentar fer el millor possible de nosaltres.

Laia: Lo bé que ens portem entre nosaltres els dos equips cadet i juvenil ja que entrenem junts i a vegades ens donem consells entre nosaltres per millorar a més a més sempre ens ho passem molt bé.

Carla: El bon rollo que hi ha entre tots i que no som tan exigents com altres equips a l’hora de guanyar.

3- Com està anant la temporada amb l’equip cadet?

Totes: Vam començar fluixes però a mesura que hem anat treballant als entrenaments hem anat millorant i ara estem bastant millor. Però tot i això tenim partits de tot.

4- Que significa per vosaltres ser les capitanes del equip?

Laia: Una petita responsabilitat perquè representem al nostre equip i club i ho volem fer el millor possible.

Martina: Per mi ser capitana no és pas ser un líder, ni ser el més bo ni res d’això, tots ens ajudem entre tots i no se, si t’han escollit o votat és perquè poden confiar en tu.

Carla: Per mi es important ja que vol dir que l’equip confia en mi.

5- Quin consell els hi donaríeu als nens i nenes que comencen ara a jugar a voleibol a Sant Cugat?

Laia: Que sobretot disfrutin molt i es portin molt bé amb els seus companys d’equip ja que amb aquest esport és important la bona relació i estar units.

Martina: Que s’animin a apuntar-se que és un club que aprenem, tractem a tots per igual, fem bromes amb els entrenadors i no tot sempre és guanyar i guanyar, per mi és passar-ho bé però si es guanya dons això que ens emportem cap a casa.

Carla: Que intentin aprendre el màxim i que s’ho passin be, i que el mes important no es guanyar.

La Triple Capitania: Laia Baldomà, Martina Pavón i Carla Mansilla