Després de l’estiu és moment de tornar a la rutina. El Casal de la gent gran també torna a oferir les activitats setmanals, com són les puntes de coixí i el taller d’estimulació cognitiva i memòria. Aquestes activitats tenen places disponibles, pel que si alguna persona està interessada en apuntar-s’hi, només cal que contacti amb el Casal de la gent gran (per les puntes de coixí), obert cada tarda, o amb l’Ajuntament (per apuntar-se al taller de memòria). El taller de la memòria s’iniciarà el dijous 4 d’octubre a les 17 hores.

En motiu del Dia Internacional de la Gent Gran, l’1 d’octubre, la primera quinzena d’octubre podrem comptar amb l’exposició “Tracta’m bé”, una campanya que pretén sensibilitzar a tota la població sobre el maltractament a la gent gran. Aquesta exposició també constarà de diverses activitats, com seran la lectura de contes i una xerrada.

Per la tardor ja hi ha algunes activitats puntuals programades, encara però, sense data confirmada. Des de xerrades de salut d’interès general, fins a un curs de 4 hores repartides en dos dies diferents per aprendre a fer anar el telèfon mòbil, gestionar la seva memòria i les aplicacions. Totes aquestes activitats tindran lloc al Casal de la Gent Gran.

Es podrà trobar informació sobre aquestes activitats a les diverses cartelleres, en properes edicions del Dia a dia, o a la web de l’Ajuntament.

Per últim, qualsevol persona que tingui propostes de noves activitats pot adreçar-se a l’Ajuntament els dilluns matí o dijous tarda per exposar-les.

El Casal de la gent gran recupera les seves activitats